Friday, July 10, 2009

d picture...

eit...
buhsan btoi la,,,
surf tenet pom x tao da nk surf ape,,,
urm..
gmbar eh??
ape aku nk ckp sebenarnye pom aku x sure..
tp yang pastinye aku kompius td sebenarnye,,
pehalla payah sgt nk upload gmba ak kt blog ni?
adakah aku ni x bpe kacak untuk di upload??
ouh tidak!!!
mcm plik jek klu aku ni x kacak!!
hahahahaha...
bngge dri..
x de la...
main2 je..
mungkin masalah tenet agknye..
tp x pe..
skang da teruje skit..
setelah bersusah payah akhirnya aku berjaya mengupload gmba ak..
korang pasan kn..
kt tepi ni...
gmba aku ambik mse kt anugerah dekan..
cm poyo je,,
huhuhu..
ala bukan ape.
ak x jumpe gmba lain da..
yang ni je yang mcm sesuai gn tjuk blof aku ni..
aku ltak je la,,
lgipon ak x bnyak sgt la gmba kt dalam lptop ni...
lptop nie bru lpas format kot..
x bnyak perkare sgt lagi yang ade..
korang tggu r dalam 2 bulan ag..
pnuh blofg ni aku isi gn gmba jek..
huhuuh..
ape lagi eh nk ditulis gn gmba ni...urm..
okey la..
da la 2 kot....
salam

1 comment:

  1. seb bek ko ngaku ko 2 x kacak...
    nti aq blanje nsik lmk 50sen k...haha

    ReplyDelete